حرف هایی از دل
....
یه روز مثل همه روزای عادیم داشتم براخودم میگشتم
تو دنیای مجازی،متنی میخوندم،گاهی هم شعر
وبیشتر وقتاکارم چک کردن پیامای تو
راستش هیچ وقت فکر نمیکردم بتونم تورو مال خودم کنم.
روزام عادی میگذشت،تو همین روزا بود،ک یهو چشمم به یه متن خورد
اون متن ادرس وبلاگت بود
خیلی سری اومدم وبلاگت
برام خیلی جالب بود،حست تو حرفات
این همه انرژی و خیلی حسای دیگه
وبلاگت خیلی قشنگه.
واقعا دیگه مایوس شدم،پیش خودم گفتم خوش بحال اونی ک تورو داره.
روزام داشت میگذشت ولی یه جورایی داشت عوض میشد.
هرروزی ک میگذشت من داشتم به تو نزدیکترمیشدم و اصلا فکر نمیکردم به اولین قرار برسه!
هیچ وقت اولین قرارمون یادم نمیره
میخوام یه اعتراف کنم،اصلا به عشق درنگاه اول اعتقادی نداشتم،
ولی اون روز تو ااون همه تاریکی ،برق نگاهت...! منو مال خودت کردی.اره من بااولین نگاهت عاشقت شدم
دیگه روزام واقعا قشنگ شده 
زندگیم معنادارشده 
الان براخودم هدف دارم
خیلی وقتاامیدوار و خیلی وقتا ناامید شدم
ولی دل خوشم به بودنت
به اینکه مال منی فقط.
بانوی جوانم مال منی
مریم،تحت هیچ شرایطی تنهام نزار
هیچ وقت
 
محمد مهدی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 7 آبان 1394برچسب:, | 9:54 | نويسنده : **mona** |
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');